Powered By Blogger

Thursday 6 March 2014

ESP SHAKLEE UNTUK KESIHATAN OPTIMUM


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh....selam sayang salam rindu buat semua. haha....emolah plak. Dah lama rasanya tak update blog ni. Hari ini saya seronok nak bercerita tentang ESP minuman yang menjadi kegilaaaan ramai. Rasanya tak melampau kot jika saya katakan ramai diluar sana mengenali dan jatuh cinta dengan shaklee melalui ESP. ESP mempunyai banyak benifit yang boleh dikongsi bersama.JOM KITA TERJAH>>>

APAKAH ITU ESP?

ESP ialah protein soya yang berkualiti tinggi. Ia didatangkan dalam canister dan berbentuk serbuk. ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran seperti milo, horlicks, susu atau buah yang dikisar bersama. ESP baik dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu tinggi yang mencapai 100°C (suhu didih air).

Mengapa kita perlukan Protein?

Protein diperlukan oleh badan kita untuk pertumbuhan, penjagaan dan pembaikpulihan sel-sel di dalam badan.

Protein merupakan komponen paling utama di dalam otot, tisu dan organ di dalam badan dan ianya amat penting bagi proses2 seperti metabolisme, pencernaan, membekalkan tenaga dan haba, dan membantu pengedaran nutrien serta oksigen di dalam darah.

Protein juga perlu untuk penghasilan antibodi yang dapat membantu dalam menghalang jangkitan penyakit. Ia juga adalah satu daripada nutrien utama yang memelihara rambut supaya sihat dan bersinar, kuku yang kuat, kulit yang segar dan berseri, dan untuk tulang yang sihat dan kuat.
 

ESP PRODUK LARIS SHAKLEE

HUBUNGI SAYA SID YANG BERDAFTAR: 014-8326383..BULAN FEBRUARI BULAN ESP..NAK TAU APA DIA????CALL MY NUMBER.AKAN DICERITAKAN. YANG PASTI, ANDA AKAN BERPUAS HATIBUKAN NAK BELI 1, TAPI NAK BELI 2 SEBAGAI STOCK.

No comments:

Post a Comment