Powered By Blogger

Tuesday 21 January 2014


vitamin keluarga
wah wah wah....tengok gambar atas senyum jer belaka..sungguh bahagia..apabila badan sihat hidup pun ceria semua perkara menjadi mudah.nak kerja, beribadat, bersuka ria..semuanya mudah belaka. Begitulah keluarga saya..Alhamdulillah. Saya seorang yang mementingkan kesihatan keluarga..untuk kekal sihat, kenalah melabur sikit duit2 untuk kesihatan. yelah dunia sekarangkan semuanya duit..apa yang kita makan akan menjadi darah daging kita dan menentukan tahap kesihatan kita baik atau sebaliknya. Almaklum jerlah sekarang ni wujudn pelbagai jenis makanan.Kauorang ingat masakan kat kedai2 elok sangat ke??? ha...jangan terkejut yer jika ada makanan kedai yang dipanaskan kerana jual semalam tak habis.Belum lagi perisa tambahannya untuk menyedapkan rasa..mak oiii....bahaya!!!! ler. semua2 masuk jer dalam mulut kita tanpa kt fikir camane makanan ni di proses. Makanan fast food makin berlambak dipasaran kita ni..apa nak jadi pada tubuh kita ni kan. KESIHANLAH KEPADA TUBUH KITA YANG SENTIASA MEMERLUKAN MAKANAN NI..
Perkara ni macam ni tak boleh di stop lagi dah. makin lama makin menjadi2..sekarang ni isteri kebanyakkannya berkerjaya. turun pagi balik petang. nak masak rasa tak larat so...makan luar ajer le.
Saya faham sangat2..kerana saya pun seorang isteri dan ibu yang berkerjaya. 
Untuk kekalkan kesihatan keluarga, saya sediakan supplement yang terbaik buat keluarga saya. Sudah tentu pilihan saya adalah shaklee. Set Kesihatan Keluarga sesuai di amalkan semua peringkat umur..

VITALEA 
*mengandungi zat besi, ada 28 mineral yang diperlukan oleh tubuh.  
Penambah tenaga segera = pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kesihatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembelajaran.
* Pelengkap Nutrisi :Kekuarangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan dietyang tidak seimbang . sangat sesuai kepada mereka yang ada anemia.
*Keupayaan sistem produktif kepada kanak-kanak dan remaja.
*metabolisme dan melambatkan proses penuaan.
*melindungi organ iaitu melindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.

VITAMIN C
* sebagai kolegen dengan merangsang pertumbuhan kolegan..
* menyembuhkan luka
*meniingkatkan sistem imun tubuh.
*mencantikkan kulit
*mengekalkan kolestrol sihat

B-Complex
*berfungsi menukar makanan kepada tenaga
*melawan tekanan/stress
*membantu tumbesaran
*baik untuk mata
*mencegah anemia 
*melegakan senggugut
* Detoksifikasi-meredakan tekanan

ESP: Energizing Soy Protein
*Awet muda- asid amino penting untuk membina otot , kuku, rambut, darah, orgen, kulit. Pengambilan yang kerap adalah kunci kpd awet muda.
* Baik untuk hormon
*Baik untuk prostat
* membaiki memori



SESUAI UNTUK SIAPA???
 SET NI SESUAI UNTUK SUAMI, ISTERI, ANAK2, MAK, AYAH. DENGAN KATA LAIN SESUAI UNTUK SEMUA AHLI KELUARGA.

UNTUK KETAHUI LEBIH LANJUT BOLEH PM SAYA: 014-8326383 ( AZIE )
SENTIASA BERSEDIA MEMBERI PERKHIDMATAN/ NASIHAT KESIHATAN KEPADA ANDA.


 








No comments:

Post a Comment